5 stycznia 2023
Praca w NIM
Narodowy Instytut Muzeów prowadzi rekrutację na stanowisko: księgowa/ księgowy:
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości w Instytucji Kultury,
- weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów, prowadzenie rozrachunków,
- wystawianie i księgowanie faktur VAT,
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w księgach,
- realizowanie raportów na poziomie miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
- udział przy rozliczaniu projektów finansowanych z dotacji podmiotowych i celowych i innych dofinansowań zewnętrznych,
- rozliczanie dotacji inwestycyjnych, w tym budowa środka trwałego,
- przygotowanie JPK na potrzeby rozliczenia VAT.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów,
- znajomość prawa podatkowego: w tym ustawy o VAT, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o finansach publicznych,
- dobra znajomość programu MS Excel,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku co najmniej 3 lata,
- dotychczasowe zatrudnienie w Instytucji Kultury oraz znajomość programu księgowego enova.365 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Wynagrodzenie zasadnicze brutto 6 500,00 oraz dodatek stażowy.
Umowę o pracę.
Dofinansowanie do opieki medycznej.
Dofinansowanie do wypoczynku.
Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście.
Praca od zaraz.
Samodzielna księgowa/ samodzielny księgowy
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości w Instytucji Kultury,
- weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów, prowadzenie rozrachunków,
- wystawianie i księgowanie faktur VAT,
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w księgach,
- realizowanie raportów na poziomie miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
- ścisła współpraca z jednostkami zewnętrznymi jak banki lub urzędy, a przede wszystkim z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
- udział przy rozliczaniu projektów finansowanych z dotacji podmiotowych i celowych i innych dofinansowań zewnętrznych,
- umiejętność rozliczania dotacji inwestycyjnych (w tym budowa środka trwałego).
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów,
- znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o finansach publicznych,
- dobra znajomość programu MS Excel,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata,
- dotychczasowe zatrudnienie w Instytucji Kultury oraz znajomość programu księgowego enova.365 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- wynagrodzenie brutto 7 000,00 – 7 500,00 zł w zależności od kwalifikacji i stażu pracy,
- 3-miesieczny okres próbny, następnie umowę na czas nieokreślony.
Praca od zaraz.
Pracownik administracyjno-biurowy
Oczekiwania od kandydata:
- Wykształcenie co najmniej średnie;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy z ludźmi;
- Dokładność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Punktualność i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Znajomość elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD PUW będzie dodatkowym atutem;
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:
- Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Przyjmowanie oraz rejestracja przesyłek przychodzących i wychodzących;
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej;
- Bieżąca współpraca z pracownikami NIMOZ w zakresie prowadzenia i aktualizacji bazy adresatów pism wychodzących oraz nadawców pism wpływających do NIMOZ;
- Zastępstwo pracownika Sekretariatu w razie jego nieobecności;
- Prowadzenie rejestru umów;
- Nadawanie przesyłek pocztowych oraz kurierskich.
Kandydatom/-tkom proponujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Wymiar czasu pracy – pełen etat;
- Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach i kursach w szczególności w zakresie archiwistyki i prowadzenia archiwum zakładowego;
- Możliwość awansu na stanowisko Koordynatora czynności kancelaryjnych w NIMOZ
- Dofinansowanie do opieki medycznej;
- Dofinansowanie do wypoczynku;
- Regularne wyjścia do muzeum.
Oczekujemy na (CV) w terminie do 28 sierpnia 2023 roku.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres biuro@nimoz.pl
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w liście motywacyjnym, CV bądź życiorysie w następujący sposób:
Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)
***
Koordynator czynności kancelaryjnych
Oczekiwania od kandydata:
- Wykształcenie co najmniej średnie;
- Doświadczenie w obsłudze elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy z ludźmi;
- Dokładność, punktualność i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność organizacji pracy.
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:
- Przyjmowanie, wprowadzanie do EZD i rejestracja w systemie przesyłek wpływających;
- Rejestracja w systemie EZD przesyłek wychodzących (fizyczna wysyłka korespondencji organizowana przez pracowników odpowiedzialni za prowadzenie sprawy);
- Bieżąca współpraca z pracownikami NIMOZ w zakresie prowadzenia bazy adresatów pism wychodzących z NIMOZ;
- Bieżąca współpraca z administratorami EZD w zakresie właściwej implementacji w EZD JRWA i procesów kancelaryjnych wynikających z obowiązującej instrukcji kancelaryjnej;
- Zastępstwo pracownika Sekretariatu w razie jego nieobecności;
- Bieżący nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i wykonywaniem czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z JRWA oraz właściwego zakładania i prowadzenia spraw;
- Prowadzenie archiwum zakładowego – przyjmowanie, bieżące porządkowanie i wydawanie w razie potrzeby akt spraw;
- Prowadzenie składu chronologicznego – przyjmowanie, bieżące porządkowanie i wydawanie dokumentów;
- Inicjowanie i koordynowanie prac związanych z aktualizacją w razie potrzeb instrukcji kancelaryjnej i JRWA;
- Koordynacja współpracy z AAN w koniecznym zakresie;
- Prowadzenie działań doradczych, instruktażowych i szkoleniowych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i wykazu akt oraz wykonywania czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwiania spraw;
- Informowanie przełożonego o istotnych nieprawidłowościach i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych i dokumentowaniem przebiegu załatwiania spraw;
- Udział w przygotowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych pod względem zgodności z przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi;
- Prowadzenie rejestru umów;
- Nadawanie przesyłek pocztowych oraz rejestracja dokumentacji przychodzącej.
Kandydatom/-tkom proponujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Wymiar czasu pracy – pełen etat;
- Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach i kursach;
- Dofinansowanie do opieki medycznej;
- Dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”;
- Regularne wyjścia do muzeum.
Oczekujemy na (CV) w terminie do 17 czerwca 2023 roku.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres biuro@nimoz.pl
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w liście motywacyjnym, CV bądź życiorysie w następujący sposób:
Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)
***
Księgowy
Zakres obowiązków:
- Dekretacja, księgowanie, weryfikacja pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów księgowych,
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Weryfikacja rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz pracownikami,
- Fakturowanie zdarzeń gospodarczych,
- Udział w sporządzaniu okresowych sprawozdań do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz GUS,
- Sporządzanie deklaracji VAT/JPK.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie zawodowe z zakresu finansów/rachunkowości,
- Mile widziane co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość ustawy o rachunkowości,
- Samodzielność, skrupulatność, systematyczność w działaniu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
- Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia socjalne, prywatna opieka medyczna),
- Szkolenia wstępne oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym uzupełnienie wykształcenia, kursy i szkolenia,
- Miłą atmosferę pracy, pozytywne relacje, integrację, współpracę i wzajemną pomoc.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 6 500,00 - 7 000,00 zł.
Zatrudnienie od zaraz.
Prosimy o przesyłanie CV na adres: biuro@nimoz.pl
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 ustawy
z 26 czerwca 1974 r. będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO), na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
PRAWO WNIESIENIA SKARGI
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa), w przypadkach, gdy uzna Pani/Pan, iż sposób przetwarzania danych narusza przepisy RODO.
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Zastępca głównego księgowego
Zakres obowiązków:
- udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego i sprawozdań dla Organizatora (Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego), instytucji zewnętrznych (GUS, banki)
- udział w sporządzaniu planów finansowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych VAT z uwzględnieniem prewspółczynnika
- udział w rozliczaniu dotacji podmiotowej i dotacji celowych
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji
- monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych i ich sygnalizowanie przełożonym
- sporządzanie deklaracji CIT zgodne z przepisami dotyczącymi instytucji kultury
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego (VAT, CIT)
- zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu księgowości
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- znajomość zasad gospodarki finansowej instytucji kultury z uwzględnieniem dyscypliny finansów publicznych
- preferowane doświadczenie w rozliczaniu inwestycji
Oferujemy
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w systemie stacjonarnym z zapewnieniem niezbędnych narzędzi,
- możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
- pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów),
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej 50/50 .
Wymagane dokumenty
Oczekujemy na CV w terminie do 15 lutego 2023 roku. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Instytutu, drogą elektroniczną na adres biuro@nimoz.pl lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres:
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów
ul. Goraszewska 7
02-910 Warszawa
biuro@nimoz.pl
z dopiskiem/w tytule emaila: REKRUTACJA: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 ustawy
z 26 czerwca 1974 r. będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO), na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
PRAWO WNIESIENIA SKARGI
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa), w przypadkach, gdy uzna Pani/Pan, iż sposób przetwarzania danych narusza przepisy RODO.
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Współpracownik Działu Statystyki i Parametryzacji Muzeów
Zgłoszenia można przesyłać do 20 stycznia 2022 r.
Nabór: współpracownik Działu Statystyki i Parametryzacji Muzeów w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów.
Zakres zadań:
Wsparcie w zbieraniu i analizie danych niezbędnych do realizacji projektu Muzeometr, w tym:
- udzielanie informacji oraz pomoc w uzupełnianiu formularzy ankietowych użytkownikom systemu informatycznego do zbierania danych statystycznych;
- kontrola poprawności danych w ankietach złożonych w ramach projektu Statystyka muzeów oraz pozostałych badań statystycznych prowadzonych przez NIMOZ, w tym mailowy i telefoniczny kontakt z użytkownikami systemu informatycznego;
- wykonywanie zadań związanych z działaniem systemu informatycznego do zbierania danych statystycznych oraz jego bieżąca obsługa;
- analiza i opracowywanie danych zebranych za pośrednictwem formularzy ankietowych;
- wspieranie pracowników Działu w pozostałych realizowanych działaniach niezbędnych do realizacji projektu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie);
- biegła obsługa MS Office w szczególności MS Excel;
- dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność, staranność, dbałość o szczegóły;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Preferowane:
- doświadczenie w pracy w muzeum lub instytucjach, zajmujących się statystyką kultury;
- znajomość przepisów prawa związanych z muzealnictwem.
Forma zatrudnienia:
- umowa zlecenie
Forma pracy:
- stacjonarna pod adresem: Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów, Warszawa, ul. Goraszewska 7.
Co oferujemy:
- pracę przy nowatorskim projekcie,
- możliwość zdobycia doświadczenia przy realizacji badań w obszarze kultury.
Oczekujemy na list motywacyjny oraz curriculum vitae (CV) w terminie do dnia 20 stycznia 2022 roku, przesyłane na adres biuro@nimoz.pl lub w wersji tradycyjnej na adres instytucji.
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
W zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związanych z procesem rekrutacji można się kontaktować z osobą prowadzącą nabór poprzez adres email: kfigiel@nimoz.pl
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Jeżeli w przekazanych przez kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w liście motywacyjnym, CV bądź życiorysie w następujący sposób:
Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)
Główny specjalista ds. Kadr/ hr
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw pracowniczych, w szczególności w zakresie:
- Przygotowywania umów o pracę, aneksów, świadectw pracy;
- Prowadzenie akt osobowych pracowników Instytutu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Przygotowywanie oraz archiwizowanie list obecności pracowników Instytutu;
- Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, oraz wystawianie delegacji krajowych;
- Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników Instytutu;
- Prowadzenie rejestru czasu pracy pracowników Instytutu;
- Prowadzenie rejestru urlopów wypoczynkowych oraz okolicznościowych pracowników Instytutu;
- Prowadzenie rejestru obowiązkowych badań wstępnych i okresowych pracowników Instytutu;
- Kompletowanie dokumentacji w sprawach emerytalnych pracowników Instytutu;
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie organizacji szkoleń z zakresu BHP, medycyna pracy;
- Prowadzenie zestawień składników wynagrodzeń, dodatków stażowych, jubileuszy, nagród, benefitów.
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowych.
- Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Instytutu w tym zarządzeń Dyrektora Instytutu, wypisów RIK, dokumentacji z przeprowadzanych kontroli.
- Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi;
- Współtworzenie regulaminów i innych wewnętrznych aktów normatywnych.
- Monitorowanie zmian w przepisach Kodeksu pracy i ustaw okołokodeksowych.
- Sporządzanie zestawień, analiz i raportów dotyczących procesów kadrowo-płacowych.
- Koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji i kompetencji zawodowych.
- Prowadzenie innych rejestrów obowiązujących Instytucie.
- Prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
- Prowadzenie działań employer brandingowych.
- Onboarding i offboarding pracowników.
Wymagania
- gotowość do podjęcia pracy od zaraz;
- wykształcenie wyższe;
- 3 lata pracy na analogicznym stanowisku;
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
- bardzo dobra znajomości aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy;
- wiedza zawodowa z zakresu czasu pracy, prawa pracy, kadr, rozwoju pracowników, szkoleń, wynagrodzeń, ZFŚS;
- znajomość obsługi systemów kadrowych i innych portali związanych z obsługą kadrową w tym ZUS PUE, portal GUS;
- znajomość pakietu MS OFFICE, w tym co najmniej dobra znajomość Excel;
- myślenie analityczne oraz dbałość o szczegóły;
- samodzielność oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów;
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu ;
- wysoka kultura osobista i dyskrecja.
Oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy);
- praca stacjonarna;
- możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach;
- możliwość uczestnictwa w kursie języka angielskiego;
- pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych).
Wymagane dokumenty
- Oczekujemy na (CV) w terminie do 31 stycznia 2023 roku
- Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Instytutu, drogą elektroniczną na adres biuro@nimoz.pl lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres:
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów
Goraszewska 7
02-910 Warszawa
z dopiskiem/w tytule emaila: REKRUTACJA GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KADR/HR.
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nimoz.pl w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 ustawy
z 26 czerwca 1974 r. będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO), na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
PRAWO WNIESIENIA SKARGI
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), w przypadkach, gdy uzna Pani/Pan, iż sposób przetwarzania danych narusza przepisy RODO.
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Metryczka
Wytworzono: | 2023-01-05 08:37 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-01-05 09:07 | przez: |
Podmiot udostępniający: | BIP NIM | |
Odwiedziny: | 1788 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.